Pomoc techniczna
1. Jak mogę dołączyć do konferencji?
Aby dołączyć do wydarzenia, należy kliknąć w link z wiadomości przesłanej 12 kwietnia br. przez platformę Meeting15, na której odbędzie się transmisja konferencji. Wiadomość z linkiem została wysłana na adres mailowy uczestnika, podany w formularzu rejestracyjnym. Link jest indywidualny – każdy uczestnik otrzyma swój unikalny adres – będzie z niego mogła skorzystać jedna osoba. Nie ma potrzeby rejestrowania się na platformie.
2. Nie otrzymałem(-am) maila z linkiem dostępowym.
W pierwszej kolejności upewnij się, że sprawdzasz odpowiednią
skrzynkę mailową. Wiadomości z linkiem dostępowym zostały wysłane na
adresy mailowe uczestników, nie szkolne.
Następnie sprawdź foldery: Spam, Wiadomości niechciane, Oferty.
Nadawcą wiadomości jest serwis Meeting15, na którym odbędzie się
transmisja tegorocznej konferencji.
Jeśli nadal nie możesz znaleźć maila z linkiem dostępowym,
skontaktuj się z nami:
e-mail:
konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl
tel. kom. 783 949 184
tel. (32) 350 85 85 wew. *18 lub *1223
3. Po wejściu widzę tylko plansze z informacjami o konferencji. Gdzie mogę zobaczyć transmisję konferencji?
Konferencja rozpocznie się o godzinie 9:00 automatycznie na stronie głównej platformy Meeting15 – wystarczy kliknąć w link przesłany w wiadomości mailowej. Do tego czasu w miejscu transmisji można zobaczyć informacje nt. wydarzenia oraz jego organizatora.
4. Minęła godzina rozpoczęcia konferencji, a nadal mi się ona nie wyświetla.
Możliwy jest start transmisji z kilkuminutowym opóźnieniem. Jeżeli jednak transmisja w dalszym ciągu się nie rozpoczęła prosimy odświeżyć stronę i spróbować ponownie.
5. Dźwięk/obraz zacina się, co mogę zrobić?
W większości przypadków jest to spowodowane niewystarczającą przepustowością łącza internetowego uczestnika. Prosimy o weryfikację łącza pod adresem: www.speedtest.pl. W przypadku pozytywnej weryfikacji prosimy o bezpośredni kontakt z Organizatorem.
6. Co zrobić, gdy nic nie słyszę lub dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem?
W przypadku braku synchronizacji obrazu z dźwiękiem lub braku głosu prosimy o odświeżenie strony. Prosimy również sprawdzić ustawienia audio na urządzeniu, z którego korzystają Państwo podczas transmisji — czy dźwięk nie jest wyłączony lub wyciszony.
7. W jakiej przeglądarce najlepiej oglądać transmisję konferencji?
Do oglądania transmisji zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarek: Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge lub Safari.
8. Jakie są wymagania techniczne, niezbędne do wzięcia udziału w konferencji online?
Aby komfortowo uczestniczyć w konferencji online zalecamy
korzystanie z komputera z procesorem dwurdzeniowym 2 GHz lub
lepszym, z 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej) oraz system
operacyjny takim, jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja
10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ platforma Meeting15 jest oparta na przeglądarce
internetowej, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych
oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub
Opera.
9. Czy mogę obejrzeć konferencję ponownie po jej zakończeniu?
Tak. Nagrania z konferencji Nowoczesny Dyrektor Online 2021 zostaną
udostępnione uczestnikom po wydarzeniu. O ich udostępnieniu
poinformujemy w wiadomości mailowej, przesłanej na adresy
uczestników podane w formularzu rejestracyjnym.
Nagrania wykładów będą dostępne na platformie Meeting15 przez 7 dni
od ich publikacji. Aby je obejrzeć, należy kliknąć w ten sam link,
który umożliwiał dołączenie do wydarzenia (otrzymany 12 kwietnia br.
z platformy Meeting15).
10. Skąd mogę pobrać materiały udostępnione uczestnikom konferencji online przez organizatora?
Materiały będą dostępne na platformie Meeting15. Aby pobrać materiały, należy kliknąć w ten sam link, który umożliwiał dołączenie do konferencji (wiadomość mailowa otrzymana 12 kwietnia br. z platformy Meeting15). Materiały do pobrania dostępne będą przez 7 dni od ich udostępnienia przez Organizatora. O publikacji materiałów wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani za pomocą wiadomości mailowej wysłanej na adres uczestnika podany w formularzu rejestracyjnym.