Pomoc techniczna

1. Jak mogę dołączyć do konferencji?

Aby dołączyć do wydarzenia, należy kliknąć w link z wiadomości przesłanej 12 kwietnia br. przez platformę Meeting15, na której odbędzie się transmisja konferencji. Wiadomość z linkiem została wysłana na adres mailowy uczestnika, podany w formularzu rejestracyjnym. Link jest indywidualny – każdy uczestnik otrzyma swój unikalny adres – będzie z niego mogła skorzystać jedna osoba. Nie ma potrzeby rejestrowania się na platformie.

2. Nie otrzymałem(-am) maila z linkiem dostępowym.

W pierwszej kolejności upewnij się, że sprawdzasz odpowiednią skrzynkę mailową. Wiadomości z linkiem dostępowym zostały wysłane na adresy mailowe uczestników, nie szkolne.
Następnie sprawdź foldery: Spam, Wiadomości niechciane, Oferty. Nadawcą wiadomości jest serwis Meeting15, na którym odbędzie się transmisja tegorocznej konferencji.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć maila z linkiem dostępowym, skontaktuj się z nami:
e-mail: konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl
tel. kom. 783 949 184
tel. (32) 350 85 85 wew. *18 lub *1223

3. Po wejściu widzę tylko plansze z informacjami o konferencji. Gdzie mogę zobaczyć transmisję konferencji?

Konferencja rozpocznie się o godzinie 9:00 automatycznie na stronie głównej platformy Meeting15 – wystarczy kliknąć w link przesłany w wiadomości mailowej. Do tego czasu w miejscu transmisji można zobaczyć informacje nt. wydarzenia oraz jego organizatora.

4. Minęło godzina rozpoczęcia konferencji, a nadal mi się ona nie wyświetla.

Możliwy jest start transmisji z kilkuminutowym opóźnieniem. Jeżeli jednak transmisja w dalszym ciągu się nie rozpoczęła prosimy odświeżyć stronę i spróbować ponownie.

5. Dźwięk/obraz zacina się, co mogę zrobić?

W większości przypadków jest to spowodowane niewystarczającą przepustowością łącza internetowego uczestnika. Prosimy o weryfikację łącza pod adresem: www.speedtest.pl. W przypadku pozytywnej weryfikacji prosimy o bezpośredni kontakt z Organizatorem.

6. Co zrobić, gdy nic nie słyszę lub dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem?

W przypadku braku synchronizacji obrazu z dźwiękiem lub braku głosu prosimy o odświeżenie strony. Prosimy również sprawdzić ustawienia audio na urządzeniu, z którego korzystają Państwo podczas transmisji — czy dźwięk nie jest wyłączony lub wyciszony.

7. W jakiej przeglądarce najlepiej oglądać transmisję konferencji?

Do oglądania transmisji zalecamy używanie najnowszej wersji przeglądarek: Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge lub Safari.

8. Jakie są wymagania techniczne, niezbędne do wzięcia udziału w konferencji online?

Aby komfortowo uczestniczyć w konferencji online zalecamy korzystanie z komputera z procesorem dwurdzeniowym 2 GHz lub lepszym, z 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej) oraz system operacyjny takim, jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ platforma Meeting15 jest oparta na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.

9. Czy mogę obejrzeć konferencję ponownie po jej zakończeniu?

Tak. Nagrania z konferencji Nowoczesny Dyrektor Online 2021 zostaną udostępnione uczestnikom po wydarzeniu. O ich udostępnieniu poinformujemy w wiadomości mailowej, przesłanej na adresy uczestników podane w formularzu rejestracyjnym.
Nagrania wykładów będą dostępne na platformie Meeting15 przez 7 dni od ich publikacji. Aby je obejrzeć, należy kliknąć w ten sam link, który umożliwiał dołączenie do wydarzenia (otrzymany 12 kwietnia br. z platformy Meeting15).

10. Skąd mogę pobrać materiały udostępnione uczestnikom konferencji online przez organizatora?

Materiały będą dostępne na platformie Meeting15. Aby pobrać materiały, należy kliknąć w ten sam link, który umożliwiał dołączenie do konferencji (wiadomość mailowa otrzymana 12 kwietnia br. z platformy Meeting15). Materiały do pobrania dostępne będą przez 7 dni od ich udostępnienia przez Organizatora. O publikacji materiałów wszyscy uczestnicy zostaną poinformowani za pomocą wiadomości mailowej wysłanej na adres uczestnika podany w formularzu rejestracyjnym.

 

x

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je m.in. w celach statystycznych i funkcjonalnych. Korzystając z serwisu bez zmiany konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci Twojego urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia w Twojej przeglądarce. Więcej informacji o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajdziesz w Polityce prywatności.