Najczęściej zadawane pytania

  1. Co jest wliczone w cenę za udział w konferencji?
  2. Jakie warunki muszę spełnić, aby zostać uczestnikiem konferencji?
  3. W jaki sposób mogę zarejestrować się na konferencję?
  4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za uczestnictwo w konferencji?
  5. Kiedy mogę zapisać się na wybrane seminarium?
  6. Czy otrzymam zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?
  7. W jaki sposób i w jakim terminie powinienem dokonać wpłaty za udział w konferencji?
  8. Czy mogę zarezerwować pokój 1-osobowy?
  9. Czy mogę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą?
  10. Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?
  11. Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji? Jakie warunki powinienem spełnić.
  12. Chciałbym dokonać zmiany uczestnika konferencji. Czy jest to możliwe?
  13. Czy mogę zmienić wybrane wcześniej seminaria na inne?
  14. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?
  15. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.

 

1. Co jest wliczone w cenę za udział w konferencji?

W cenie 745 zł brutto zapewnione są:

  • zakwaterowanie w komfortowych pokojach 2-osobowych – każdy z łazienką, telefonem, telewizją i bezprzewodowym Internetem
  • udział w panelu wykładów podczas pierwszego dnia konferencji
  • udział w indywidualnie dobieranych przez uczestnika seminariach w pierwszym i drugim dniu spotkania
  • możliwość spotkania z partnerami i wystawcami konferencji i odwiedzenia ich stoisk
  • pełne wyżywienie – śniadanie, 4 przerwy kawowe, 2 obiady
  • udział w uroczystym bankiecie, który obejmuje kolację bufetową, występ gwiazdy muzycznej oraz liczne niespodzianki
  • bezpłatny parking
  • komplet materiałów konferencyjnych

2. Jakie warunki muszę spełnić, aby zostać uczestnikiem konferencji?

Uczestnikiem konferencji może być jedynie dyrektor lub v-ce dyrektor szkoły, który w codziennej pracy szkoły korzysta z dziennika elektronicznego dowolnego producenta lub rozwiązania LIBRUS Synergia.

Osoba, która nie spełnia powyższego warunku może wziąć udział w konferencji po uprzedniej zgodzie organizatora. Osoby zainteresowane tą możliwością powinny przesłać pisemną prośbę o zgodę na udział w konferencji. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone najpóźniej do 14 dni przed rozpoczęciem konferencji. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy, bez wskazania przyczyny.

3. W jaki sposób mogę zarejestrować się na konferencję?

Aby zgłosić swój udział w konferencji należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie http://2021.nowoczesny-dyrektor.pl/ w zakładce Formularz rejestracyjny.

4. Czy mogę otrzymać fakturę VAT za uczestnictwo w konferencji?

Tak, otrzymanie faktury VAT jest możliwe po uprzednim zgłoszeniu tej prośby organizatorowi. Faktura pro forma zostanie wystawiona do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję, zaś właściwa faktura VAT – do 7 dni od dokonania płatności.

5. Kiedy mogę zapisać się na wybrane seminarium?

Rejestracja na seminaria zostanie uruchomiona na przełomie lutego i marca 2017 r. Zapisać się na nie mogą tylko te osoby, które uiściły opłatę za udział w konferencji – do uczestników spełniających ten warunek zostanie również wysłana wiadomość mailowa,  z dokładnym opisem sposobu zapisu.

6. Czy otrzymam zaświadczenie uczestnictwa w konferencji?

Tak, po konferencji każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.

7. W jaki sposób i w jakim terminie powinienem dokonać wpłaty za udział w konferencji?

Całościowej wpłaty za udział w konferencji należy dokonać najpóźniej do 7 dni od rejestracji zgłoszenia, na podstawie faktury pro forma wystawianej na prośbę zamawiającego. Płatność w ratach nie jest możliwa.

Obowiązującym sposobem płatności jest przedpłata przelewem – 100% wartości zamówienia w terminie do 7 dni od rejestracji zgłoszenia na konferencję na podstawie faktury pro forma wystawianej na prośbę zamawiającego.

8. Czy mogę zarezerwować pokój 1-osobowy?

Tak. Liczba pokojów 1-osobowych jest jednak ograniczona, a o ich przydzieleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Aby zarezerwować pokój 1-osobowy, należy załączyć odpowiednią informację w formularzu rejestracyjnym w polu „Uwagi dot. noclegu”  lub skontaktować się bezpośrednio z organizatorem (konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl).

9. Czy mogę zarezerwować nocleg w pokoju z konkretną osobą?

Tak. Prosimy o zgłaszanie takiej chęci  w Formularzu rejestracyjnym w polu Uwagi dot. noclegu lub pisząc bezpośrednio do organizatora adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

10. Czy mogę zrezygnować z noclegu w czasie konferencji?

Tak. Aby zrezygnować z noclegu, prosimy o kontakt bezpośrednio z organizatorem pod adresem e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

11. Czy mogę zrezygnować z udziału w konferencji? Jakie warunki powinienem spełnić.

Rezygnacja z udziału w konferencji jest możliwa. Może nastąpić wyłącznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl z informacją o anulowaniu zgłoszenia. Wiadomość powinna zawierać numer ID zgłoszenia oraz imię i nazwisko zamawiającego/uczestników.

Rezygnacja z udziału na 40 dni przed planowanym terminem konferencji nie wiąże się z żadnymi kosztami – wpłacona zaliczka zostanie zwrócona w pełnej wysokości  do 7 dni od daty złożenia oświadczenia o rezygnacji.

W przypadku rezygnacji w terminie późniejszym organizator pobierze opłaty manipulacyjne w następujących wysokościach:

  • 50% ceny za udział w przypadku rezygnacji od 40 do 20 dni przed planowanym terminem konferencji,
  • 100% ceny za udział w przypadku rezygnacji w krótszym terminie niż 20 dni przed planowanym terminem konferencji.

12. Chciałbym dokonać zmiany uczestnika konferencji. Czy jest to możliwe?

Tak, dopuszcza się zamianę uczestnika, jednak po uprzednim powiadomieniu organizatorów o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

13. Czy mogę zmienić wybrane wcześniej seminaria na inne?

Tak, dokonywanie zmian w wybranych seminariach jest możliwe za pomocą indywidualnych stron przypisanych uczestnikom. Dane do logowania na nie zostaną  wysłane  uczestnikowi na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym, po uiszczeniu opłaty za udział w konferencji, ale nie wcześniej niż w lutym 2017 r.
14. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak dostałem/am odmowę. Dlaczego?

Najprawdopodobniej zapisy na konferencję zostały zamknięte z powodu braku wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z koordynatorem konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

15. Zarejestrowałem/am się na konferencję, jednak nie otrzymałem/am potwierdzenia.

Prosimy o sprawdzenie wiadomości w folderze Spam/Wiadomości-śmieci. Jeśli nie będzie w nim wiadomości z potwierdzeniem rejestracji, prosimy o kontakt z koordynatorem konferencji konferencja@nowoczesny-dyrektor.pl.

x

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je m.in. w celach statystycznych i funkcjonalnych. Korzystając z serwisu bez zmiany konfiguracji przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci Twojego urządzenia. Możesz samodzielnie zarządzać cookies zmieniając odpowiednio ustawienia w Twojej przeglądarce. Więcej informacji o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci prawach znajdziesz w Polityce prywatności.